Diziler Ve Oyunlar

Ahmet ile Arzu'nun Ateşli Gecesi – Kefaret 14. Bölüm

Ahmet ile Arzu'nun Ateşli Gecesi – Kefaret 14. Bölüm

However small, makes a huge difference to us. Donate now !



Kefaret 14. Bölüm – Ahmet ile Arzu beraber oldu.
(21 Şubat Pazar)
YANMAYALIM MI DOKTOR?

Zeynep bir yandan anne ve baba hasreti çeken Cansu’nun isyanıyla başa çıkmaya çalışırken diğer yandan da devlet korumasına alınmak istenen Sude’nin hukuki sorunlarıyla uğraşmaktadır. Zeynep, Sinan’ın kendisiyle evlenip Sude’nin koruyucu ailesi olma planlarından Avukat Buket’in telkinleriyle vazgeçtiğini öğrenip iyice çileden çıkar. Arzu, Cansu’ya ulaşabilmek amacıyla Ahmet’i baştan çıkarabilmek için her yolu denerken Meltem de boş durmayıp savcılığa Zeynep’in sahtekarlık yaparak Sabri’nin mirasına konduğu yönünde bir ihbarda bulunur. Açılan soruşturma nedeniyle bütün paralarına el konan Zeynep zor günler yaşarken Ahmet hasret çeken Cansu ve Arzu’yu gizlice görüştürmeye karar verir.

Müzik öğretmeni Zeynep (Nurgül Yeşilçay) beş yıl önce iki küçük çocuğu ve doktor kocası Ahmet (Yurdaer Okur) ile yeni tayin oldukları kasabadaki güzel evlerine taşınırken geleceklerinin o yaz sabahı gibi mükemmel olacağından emindi. Doğum gününde bir dilek diledi. Sonraki beş yıl içinde her şeyini kaybetti.
Sinan komiser (Mert Fırat) Zeynep’i terk etmedi.
Sinan Zeynep’e duyduğu büyük aşk yüzünden işinden oldu.
Zeynep kaybettiklerini geri alabilmek için son bir yol denedi.
Sinan ile Zeynep el ele verip inatla her şeyi teker teker geri aldılar.

Bir fazlasıyla!

Oyuncular:
Nurgül Yeşilçay
Mert Fırat
Yurdaer Okur
Özge Özacar
Ege Kökenli
Mine Kılıç
Ayşegül Cengiz
Tolga Güleç

#FOX #Kefaret #FOXPlay –

Web Design Agency North London



Visit

ULEZ London Check

Video Rating: 4.51 / 5.00

Hits: 7
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
Share This Post:

35 Comments

  1. bu nasıl başlık lan 😀 ŞQWEŞWEQŞEWQŞDAŞDASŞDASŞDASAdfsahdaahahhahah

  2. Gercekten cok ateşli imiş sadece şöminedeki ateş görünüyo 🤣🤣🤣

  3. Bu ahmet de önüne gelenle yatıyo maşallah allah bereket versin😏

  4. Nuri alço geçti bu ya

  5. kizini kaciran kisiyle tek yatan ahmet ve bunu savunan insanlar sizler cideen lanet ediyorum

  6. لماذا لا تترجمون الحلقات للعربية ننتظر الترجمة من فضلكم

  7. Dizlerde zina ne kadarda masum ve doğal gösteriliyor sorsan hepsi müslümanım der

  8. Arzu sen diyordun ki, evli adamlarla oturup kalkmam. Noldu Paşinyan?)))

  9. İyice iğrençleşti ve TB dizisi maalesef

  10. Ahmet bundanda cocuk yapsın dizi bitsin😀

  11. Bu Ahmet hayatta adam olmaz

  12. فين الترجمة

  13. Sayın yönetmen neden bu adamı bütün oyuncularla yatırıyorsunuz????

  14. Bırde Arzu Ahmetten hamıle kalmasın

  15. Melteme müstehak.

  16. fox tv dizilerinizde müzikle beraber bir kadın nefesi sesi koyuyorsunuz,olmasa çok iyi olucak, biraz sinir bozucu çünkü ve de çok alakasız, dizinin kalitesini düşürüyor, belki dikkate alırsınız

  17. En itici ikili yaziklarosun diziyi rezil etininz

  18. وين القى الحلقة مترجمة

  19. Ahmet Ayweyele olursa sasirmam artik😃😃😃😃

  20. English subtitles please

  21. Dizinin en şanslı karakteri Ahmet hep işi tıkırında gidiyor

  22. Ahmet yakında hizmetçiye yatcak heralde ya önüne geleni atıyo yatağa

  23. Çok saçma Ahmet nerde güzel görse yazıyor aq ve videolar neden Türkiye'de engellenmiş ki

  24. يمه عبالك ارزو ساحره ، والله اتخوف

  25. Arzu basdan ayaqa silikon

  26. Evliyken ilk karısını taciz eden adam ertesi gün başka bir kadınla birlikte olur.

  27. Bi Ayşe hanım kaldı Ahmet

  28. Ya yeter ey sanaris yeter ya Zeyneble çocukları ayırma özellikle kızları yeter ya yeter bu kötülerin kazandığı özellikle şu Arzunun suçlusunu yakalayın hapis yatsın yeter ya

  29. Bence Arzu Ahmeti sevmiyor kızını almak için numara fln yaptı

  30. Niye bölümler geç yükleniyor

  31. Ne yanar döner adamsın Ahmet

  32. Doktorun ifade de yatıyo aynı kalkıyo aynı, hiç bir oynama yok suratta kalıp gibi 😂😂😂😂😂

  33. DİZİ FİNAL OLMALİ DİZİ NEREYE GİDİYOR BÖYLE FİNAL YAPİNNN

  34. Meltem hak etti