Diziler Ve Oyunlar

"Ben Daha Seni Yeni Buldum!" | Uyanış: Büyük Selçuklu 22. Bölüm

"Ben Daha Seni Yeni Buldum!" | Uyanış: Büyük Selçuklu 22. Bölüm

However small, makes a huge difference to us. Donate now !



Uyanış: Büyük Selçuklu 22.Bölümünde Neler Oldu?

Tekiş‘in saraya gelmesiyle başlayan gizli veliaht meselesi; sarayda en çok yıllardır gönlü ana hasretiyle yanan Tapar’ın ilgisini çekmişti. Tapar bunun üzerine Başulu’nun mezarını açtırmak için bir askerini görevlendirmişti. Tapar’ın askeri Başulu’nun mezarını açamadan engellenmişti. Bu hadise Nizamülmülk tarafından Melikşah’a söylenmiş, Melikşah ile Tapar bu konu üzerinden tartışmışlar ve Melikşah, Tapar’a tokat atarak ordu pazarı imalathanesinden ayrılmıştı.

Tüm bunlar yaşanırken Tapar’ın Başulu’nun mezarını açtırmaya kalkması ve bu yüzden Melikşah ile tartışmasını haber alacak olan Terken; baba ile oğulun arasını açmaya bile muktedir olan bu tehlikeli sırrı öğrenmek için harekete geçecek midir?

Melikşah’ın ordu pazarından ayrıldığı haberini alan Markus oraya bir baskın düzenlemişti. Markus’un baskını neticesinde ağır yaralanan Tapar ölecek midir? Oğluyla son konuşması çok sert geçen ve ona tokat atan Melikşah’ın içi vicdan azabıyla dolacaktır. Kalbini intikam ateşi bürüyen Melikşah, Markus’tan intikamını alabilecek midir?

Öte yandan sarayda saçtığı fitne tohumları neticesinde birçok elim hadisenin olmasına sebep olan Tekiş, Melikşah tarafından saraydan kovulacaktır. Otağını Isfahan yakınlarına kuran Tekiş‘in amacı Melikşah’ı tahttan indirmektir. Bu nihai hedefine ulaşmak için hangi kirli yolları deneyecektir? Melikşah ile Tekiş‘i birbirine düşürüp Selçuklu’yı zayıflatmak isteyen İzakyos, bu emeline ulaşabilecek midir?

Tüm bunların yanı sıra Faysal, Şelemzar’da İlteber’den alacaklı olan tüccarları galeyana getirmeyi başarmış ve yüreğinde taze bir baba acısıyla kavrulan Turna’yı köşeye sıkıştırmaya çabalamış fakat başarısız olmuştu. Vazgeçmeyen Faysal, Sencer’in Şelemzar’daki ağırlığını göstererek Erbatur’u isyan etmesi için kışkırtmıştı. Sencer, Erbatur’u cezalandırıp Şelemzar’da asayişi sağlamıştı. Faysal ile Sabbah’ın yeni planı ne olacaktır?
#UyanışBüyükSelçuklu her pazartesi TRT 1’de!

——————–
 Uyanış: Büyük Selçuklu Sosyal Medya Hesapları:
Resmi Facebook Sayfası: https://www.facebook.com/uyanisbuyukselcuklu 
Resmi Twitter Sayfası: https://twitter.com/UyanisSelcuklu/ 
Resmi Instagram Sayfası: https://www.instagram.com/uyanisbuyukselcuklu 

——————–

 TRT 1 Sosyal Medya Hesapları:
Resmi Facebook Sayfası: https://www.facebook.com/TRT1/ 
Resmi Twitter Sayfası: https://twitter.com/trt1/ 
Resmi Instagram Sayfası: https://www.instagram.com/trt1/ –

Web Design Agency North London



Visit

ULEZ London Check

Video Rating: 4.95 / 5.00

Hits: 21
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
Share This Post:

41 Comments

  1. Zübeyda yüreyin sağlik helel annenin nefesi bile şifadir ya çok güzel bir sahne göz yaşimi tütamadim

  2. ANCAK BİR ANA BAŞKA BİR ANANIN HALİNDEN ANLAR TAPAR HEP HÜZÜNLÜYDÜ BİR YANI EKSİK ANASININ ŞEFKATİ ŞİFS OLDU ANA DIYE SAYIKLAMASI İLİKLERİME KADAR HISSETTIM

  3. Selam size men anlamadim karsi daqin karimi deyie nolur bilen varsa bana yazsin cook hosuma gitdi soz ama tam anlayamadim Bakuden selam size ALLAH TURKU KORUSUN🙏🤲❤♥️🇦🇿🇹🇷

  4. Allah askina haftasonu tekrarini verin yaa

  5. Ya bu sahnede çok ağladım anne oğul kavuşsun artık

  6. Duygu yüklü bir sahneydi. Gerçekte buluşmaları nasıl olacak merakla bekliyorum. Tapar ve Melikşah öğrenince ne yapacaklar acaba?

  7. ÇOK GÜZELDİ ANNESİ VE TAPAR.ARTIK GERÇEKLER AÇIĞA ÇIKMALI..ZÜBEYDE HATUN SEN ASİL BİR KADINSIN.SEN TAM BİR SULTAN EŞİSİN.

  8. Esaslı kadınmış zübeyde hatun helal olsun başulu ana yüreyi nasılda titrer

  9. Of anam of 50 yıl sensiz hayat zindan oldu 😭😭😭😭😭😭😭😭

  10. "Karanlık gözümün aydını.."

    Bir anne yaralı oğluna şifa verme umuduyla koştu, oğlu annesinin varlığıyla şifa buldu. Bu sahne bile içimizi böyle titrettiyse kavuşmaları nasıl etkileyecek kim bilir. Tapar ve Başulu sarılsın artık birbirine. Bitsin anne-oğul hasreti.

  11. Başulu sen harika bir annesin.. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  12. Bu bölüm Dizide ki güzel olaylar, markus un ölmesi ve nihayet Melik Muhammed Taparın yeniden ayağa kalkması oldu. İnşallah Tapar annesinin başulu olduğunu öğrenirde bu 'ana hasreti' son bulur. En çok buna sevinirim..

  13. En Çok Sencer i Sevdiniz, Tapar ölünce herkes Tapara döndü, Bence Tapar öğrendiği zaman affetmemeli…

  14. Mum is mummmmm😔👍👍💔

  15. Zübeyde hatuna helal olsun be

  16. Melikşah içeri girerken 1 gram bile heyecanMAyanlar butonuyumm hadi bakalım 👇

  17. Başulu taparı duyunca olduğu yere çakıldı kaldı, gözlerinden yaşlar süzüldü

  18. Analık böyle bir şey demek ki başulu Hatun öldü öldü dirildi

  19. Her yaşta ana ozlemi insanin icini yakıyor

  20. Anneliğin yüceliğini anlatmaya kelimeler yetmez 💫

  21. Bu ana için ne zor evladı bu kadar yakın ama bu okadarda uzak

  22. Hace bak benim de takatim kalmamıştır daha bilesin

  23. * KARŞIYATAN KARADAĞIMIN YUKSEGI , KARANLIK GÖZÜMÜN AYDINI *

  24. 😢😢😢😢

  25. Kalk be tapar kalk anammm de😔😭

  26. Su sır açığa çıksa dişimi kıracam😂

  27. Transaltion

  28. E

    Tapar'ın ana acısı biraz olsun dindi yaa…çok şükürr çok.Allah onların kavuştuğu günleri görmeyide nasip etsin inşallah😍

  29. Zübeyde Hatuna helal olsun, nasıl merhametli nasıl gözü kara bir annedir

  30. "Canın için canım, senin için başım feda olsun oğlum" 😥😥😥😥

  31. TEK AŞK BİR ANNENİN ÇOCUĞUNA DUYDUĞU SEVGİDİR.

  32. Burda Taparin Ana deyişi bide Başulunun ağlayarak gülmesi çok güzel di🥺❤️

  33. Kılıçarslanın ertuğrul çıkması yok mu peki tv de daha çıkmadı yani böyle bi ekipten beklerim kılıçarslanın ertuğrul çıkmasını🤣🤣

  34. Bu anne hasreti bizi bitirdi bu sır açığa çıkılsın artık

  35. Ciğerimiz yandı artık annesini öğrensin hace söyle artık içindeki bu hasret bu acı yaktı bizi bu sır olmaktan çıktı

  36. Ya yeter artık bu iki kardeşin ve ana babasının çektikleri. Okadar mahsun ve masumki hepside insqnın yüreği dayanmıyor onları izlerken. Şu sıralar Tapara daha çok acıdığımız için hep onunla atıyor yüreklerimiz lakin Sencerede,başulu hatunada,Melikşahada çok üzülüyoruz. Aslında muhteşem bir oyuncu kadrosu var,hangi birini methetsem bilemiyorum. Hepiniz çok Süpersiniz. Tebrikler. Müzikde bir başka alem. Dedimya,kimi öveceğimi şaşırdım. Maşallah hepinize.

  37. Terken cadısı bu sırrı asla öğrenemeyeceksin boşuna çabalamayasın.