Diziler Ve Oyunlar

Çukur 4.Sezon 35.Bölüm – Çukur Emmisini Koruyamadı!

Çukur 4.Sezon 35.Bölüm – Çukur Emmisini Koruyamadı!

However small, makes a huge difference to us. Donate now !



Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv’de → https://puhutv.com/cukur-127-bolum-izle?utm_medium=referral&utm_source=youtube&utm_campaign=cukur&utm_content=bolum_127

Çukur’a Abone Olmak İçin → https://bit.ly/cukur-dd-sub

Çukur 4. Sezon 35. Bölüm Özet:

Emmi’nin ölümü; Çukur’da taşları yerinden oynatacak. Yamaç’ın kendisini tehlikeye attığını
düşünen Vartolu, bir kez daha Yamaç’la karşı karşıya gelecek. İkili arasındaki büyük gerilim,
geçmişin kapanmayan yaralarını açığa çıkaracak. Koçovalılar, Emmi’nin yasını tutarken; Yamaç,
Efsun’un da desteğiyle Amca’nın gerçek yüzünü Vartolu’ya göstermek için harekete geçecek.
Amca, yeni hamlesiyle Çukur’da büyük bir savaş başlatacak. Aksiyon dolu anlar nefesleri
keserken, Yamaç’ın yapacağı hamle Çukur’da yeni bir dönüm noktası olacak.

Yönetmen: Sinan Öztürk
Senaryo: Gökhan Horzum, Damla Serim
Yapımcı: Kerem Çatay
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Barbaros Bilgin
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu

OYUNCULAR
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Sultan: Perihan Savaş
Cumali Amca: Müfit Kayacan
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Cumali: Necip Memili
Efsun: Damla Sönmez
Akın: Burak Dakak
Damla: Hare Sürel
Emmi: Kadir Çermik
Ayşe: İrem Altuğ
Saadet: Boncuk Yılmaz
Medet: Mustafa Kırantepe
Metin: Cem Uslu
Meke: Aytaç Uşun
Murtaza: Ferit Kaya
Nedim: İlkay Akdağlı
Feyyaz: Erdağ Yenel
Cennet: Aylin Engör
Seher: Begüm Akkaya
Yasmin: Gamze Doğanoğlu

#Çukur #birdevirkapandı #DoğaNefesAlsın –

Web Design Agency North London



Visit

ULEZ London Check

Video Rating: 4.90 / 5.00

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
Share This Post:

39 Comments

  1. Lafa Bilakis gurur duydum diye başlayıp yazıklar olsun diye bitiren Yamaç Koçovalı djsjdjc

  2. Ulaaa murtaza:) bu nasıl koşmakdır efso

  3. iyi misin dediler yüzünde mutluluk oluşan saliiiihhh

  4. Ama o amcanız Emminizi öldürürken hepiniz perdelerinizi kapatın -yamaç koçovalı

  5. 6:00 ulan şu murtaza sahnesinde çok güldüm bakışları saşırışı oturuş falan

  6. Murtaza telefonda ne oynuyordu acaba🤔🤔🤔

  7. Murtaza 😂😂

  8. Cumali sert yapsada seviyor kardeslerini

  9. Emi seni seviyorum ❤️

  10. Herkes çatapata koşar Murtaza :ula oglim o nasıl bı koşmaktır bshdgdd

  11. Yamaçın çukur halkına dan dan hak ettiklerini söylemesi çok hoşuma gidiyor. Vakti zamanında çukura çok inanmıştı. Hayal kırıklığı çok büyük. Uğruna kanının yarısını mezarlığa koyduğu çukurun nankörlüğü kalbini çok kırıyor.

  12. 5.19 soldaki ölen sanki uyumuş gibi yatıyo yerde

  13. İkisinin iyimisin lan dediği yerde gülme krizine girmeyen varmı 😂😂

  14. final olmadan medet in vartolu nun üstüne düşmesini görürmüyüz be

  15. bence nedimi kaçıracaklar ondan öğrenecekler celasunun öldüğünü

  16. Urla mı dedi yamaç urlayamı geliyorlarrr😃🎉🎉🎉

  17. Murtazaya birşeyler girmeli artık

  18. 5:20 durdurun duvardaki cukur simgesi > yok

  19. Sorun değil Paşayı çok özlemiştim zaten.

  20. 4.54 kedide bizden

  21. Vay be benim tüpüm çukur'dan çıktığı zaman biter diyen Meke şuan Urfa'ya gidiyor

  22. 06:36 iyi misin len
    06:49 iyi misin len

  23. Efsanesine murtaza brooooo

  24. O kadar ciddi bir sahnede murtazanin kosmamasi ve oturusu beni benden alıyor abbee heyrannn

  25. Final istemiyoruz

  26. Mahalle yanarken murtaza saçını tararmis 😂😂

  27. Yamaç ve vartolu efsane ya

  28. Ya en çokta Yamaçla Cumalinin Vartoluya "iyi misin lan?" Diye sorması ve Vartolunun o gülümsemesi beni de gülümsettiiii😍

  29. Cukur bitmeyecek anladınızmı ya bitmeyecek begenin herkez görsün

  30. Çukur finale gidiyormuş arkadaşlar.. 5 veya 4 bölüm sonra final…

  31. Çukur değil SENARİST koruyamadı

  32. Dızı final ettikten sonra yeniden izlemeyi tayfayı görelim

  33. Ula oğlım bu nası goşmağdır😂😂😂

  34. Çukur kimseyi koruyamadı

  35. Arkadaşlar Senarist geçen günlerde reportajında söyle dedi üzeri kapalı bir şekilde 10mn olursak bırakmayız tarzı bişey söylendi üzeri kapalı olarak arkadaşlar 10mn yapalım nolur çukura ihtiyacımız var ÇUKURDA YAŞAM VAR…

  36. nie herkes vartolu diyor onun bir adı var ''Salih''

  37. çukur bir kalp hastalığı çünkü yamaçı görünce kalbime bir seyler oluyo böyle hızlı hızlı atmaya baslıyo benim gibi olan varmı??

  38. 04:37 herkes gider Mersin'e Murtaza gider tersine

  39. Çukur neyini koruyabiki