Diziler Ve Oyunlar

Kamera Şakası Gibi TUTUKLANMA! – Kefaret 24. Bölüm (FİNAL SAHNESİ)

Kamera Şakası Gibi TUTUKLANMA! – Kefaret 24. Bölüm (FİNAL SAHNESİ)

However small, makes a huge difference to us. Donate now !



Kefaret 24. Bölüm – Sinan, Arzu’yu yakaladı.
(2 Mayıs Pazar)
ELLERİ KELEPÇELEYELİM!

Zeynep ile Sinan balayında aşk tazelerler. Arzu, Ahmet’in evinde kendine çizilen sınırların dışına çıkarak Elif’i görebilmek için büyük bir risk alır. Münevver, Kadir ile aynı yastığa baş koymakta zorlanır. Alp, Meltem’i ailesiyle tanıştırmaya karar verir. Sude’nin akrabası olduğunu iddia eden biri Sude’yi Zeynep’ten ayırmak için yeni adımlar atar.

Müzik öğretmeni Zeynep (Nurgül Yeşilçay) beş yıl önce iki küçük çocuğu ve doktor kocası Ahmet (Yurdaer Okur) ile yeni tayin oldukları kasabadaki güzel evlerine taşınırken geleceklerinin o yaz sabahı gibi mükemmel olacağından emindi. Doğum gününde bir dilek diledi. Sonraki beş yıl içinde her şeyini kaybetti.
Sinan komiser (Mert Fırat) Zeynep’i terk etmedi.
Sinan Zeynep’e duyduğu büyük aşk yüzünden işinden oldu.
Zeynep kaybettiklerini geri alabilmek için son bir yol denedi.
Sinan ile Zeynep el ele verip inatla her şeyi teker teker geri aldılar.

Bir fazlasıyla!

Oyuncular:
Nurgül Yeşilçay
Mert Fırat
Yurdaer Okur
Özge Özacar
Mine Kılıç
Ayşegül Cengiz
Tolga Güleç

FOX Resmi Web Sitesi: https://www.fox.com.tr
Kefaret İzle: https://www.fox.com.tr/Kefaret/izle
Resmi Facebook Sayfası: https://www.facebook.com/kefaretfoxdizi/

#FOX #Kefaret #FOXPlay –

Web Design Agency North London



Visit

ULEZ London Check

Video Rating: 4.80 / 5.00

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
Share This Post:

45 Comments

  1. Ne kadar iğrenç bir şarkı söylemektir bu ya ses berbat

  2. Oyuncularda senaryoda harika hiç bitmesin

  3. nurgülcüm üzümlü kekimde sanki bi gerdirme filan bişeyler olmuş ne olduğunu bilmiyorum ama kesinlikle bişeyler olmuş 😄

  4. Sinanla emrenin ne suçu var

  5. Fulya 100de yuz fuliya

  6. Normal değilmi tosuncuğun yakalanamadığı bir dünyada yaşıyoruz😅😅😅

  7. Canım dizim😍😍

  8. çok macera ahmet arzu yu koruyor evinde duruyor

  9. Ya bırakın ya arzu mevzusu amma uzadı.

  10. O motorlu Fulya kesin

  11. emteresan

  12. Sizden bir ricam var Kefaret dizisi bitmesin çok güzel bir dizi Kefaret dizisi bitmesin Amin inşallah🤲🤲 bitmez kefaret dizisi ben bayılıyorum Kefaret dizisine bitmez inşallah kefaret dizisi Sizden ricam var🤲 Kefaret dizisi bitmesin çok güzel bir dizi Kefaret dizisi final yapmasın nolur Allah'ım çok güzel bir dizi 🤲 Kefaret dizisi İnşallah final yapmaz Amin inşallah bitmez kefaret dizisi 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

  13. Fulya, olayları karıştırdı sırf Emre'yle Sinan' ın bu olayda tekolmadıklarını Arzu'nun gözüne sokmak için..

  14. Arzunun da rahat rahat ekmek yapması şarkı söylemesi kendine güveni nerden geliyor burası kimin evi anlamadım

  15. Nurgül yeşilçay harika oynuyor,mimiklerini çok iyi kullaniyor,çok doğal,mert fırat da aynen öyle,çok yakisıkli ve polislik yakışmis

  16. fulyanin beyninde tümör var heralde

  17. Alp tasarliyor herseyi. Arzuya. Bin milyar. Vermekde nedemek bence. Taziya. Tut. Tavsana. Kac oynuyor

  18. Üfff yeter ya bu arzuyuda ne hikmetse hemen kurtarıyolar iyice cılkı çıktı

  19. Evet turk emniyeti kendi polislarini bila tanimiyur yada senaristlar turk polis Eminiyat guclararini ustidan gulub eylaniyurlar

  20. Ayyy buu arzu yinemi kaçtıı bu fulya napmakk istiyorr anlamadımm fulyada kafayıı yediii

  21. Nurgül Yeşilçay oyunculuğu muhteşem

  22. Motorlu kız fulya ve Sinan ve Emre de bunun farkında. Emre fulya ya söylemi ekti ve olaylar böyle olayacaktı

  23. Ahmed siz neçə bir babasiz yaaaa,inanmiram yapdiklarina

  24. Bir izlediģimiz güzel dizi vardi ,ziçtiniz icine …şu Arzu nun her sahnesinde nefret i aşiliyorsunuz …ayy ömrümü yediniz …Şu Arzu yu tikamadiniz iceri ..tekrar kaciricak Elifi gibi…

  25. Filmi Fulya çeviyor.

  26. Motorlu kız Fulya diye geçti içimden Hay Allah ım ya rabbim.

  27. Bir kere çok saçma polislerin Sinanla emre komiseri tanımamaları. Onları bütün İstanbul tanıyor. Ayrıca bu fulyanın da iyice psikolojisi bozuldu. Emre tüm yaptıklarını öğrense kadını evde tutmayacak haberi yok

  28. Fulya niue böyle bişey yaptı ki

  29. Sahte polis biri tuttu bence acaba kim

  30. Sahte polis bence

  31. Motorlu Fulya

  32. Şaşırtmacada ola bilir,oysada zaten kötü niyetle yapmıyorki,bir bildiği vardır.

  33. Por favor en español

  34. Salak fulya yaaa

  35. Mo t o r s ikletli kadin bence polisin karisi o

  36. Dizi final mi yaptı sezon finalimi

  37. Alple Meltem sahiden aşik olacaklar galiba

  38. Yalniz Arzu cok marifetli her yonden

  39. Arzuyu kaçırdılar sahte polisler bence motorlu şahıs fulya